marți, 30 mai 2017

Primul meu ultra trail - Transylvania 100 k


Dupa mai multe alergari pe distante scurte m-am hotarat sa-mi testez capacitatea si pe distante lungi. Am ales Transylvania 100k din mai multe motive.
Pe 20 mai 2017 am luat startul la ultra trail Transylvania 100k, proba de100 km.
Din cei 101 km am alergat primii 50 km, abandonand din cauza conditiilor meteo. Este adevarat, prognoza meteo pentru sambata si duminica anunta ploaie, iar eu nu am pantofi de alergare impermeabili, dar speram ca nu va ploua, caci speranta moare ultima.
De la Bran spre Tiganesti a fost destul de bine, insa odata ajuns pe creasta am dat de ceata. De la Malaiesti pe hornurile Malaiesti spre Omu a fost foarte greu, iar pe creasta din nou ceata. Am alergat in ceata pe la Omu, Batrana, pana aproape de Pestera. 


Mihael Duca - 20 mai 2017 urcare pe Hornurile Msalaiesti


La Salvamont Pestera chiar am prins cateva secunde de soare, ceea ce mi-a sporit increderea intr-o zi uscata. Dupa circa 15 minute de la plecarea de la CP Pestera a inceput furtuna, in 5min. pantofii mei au fost plini de apa. In acel moment am decis sa abandonez. Pana la Babele furtuna a fost puternica si continua, dupa ce am trecut vreo 5 metri de Babele furtuna s-a transformat in grindina, pana aproape de Omu. La Omu, doar ceata. Coborarea pe Valea Cerbului a fost lejera pana la Busteni, unde am pus punct competitiei.


Mihael Duca - Refugiul Batrana - Bucegi - 20 mai 2017  

DESPRE ORGANIZARE
Organizarea a fost buna cu o exceptie, marcarea insuficienta a traseului. Foarte multi alergatori s-au ratacit, inclusiv eu de doua ori. Zona de creasta e o zona de ceata in Bucegi, prin urmare semnalizarea trebuie sa fie excelenta. Sa dau un exemplu de ceata, era sa trec pe langa refugiul Batrana fara sa-l vad, desi e cam la 7 metri de poteca. Daca nu-mi apareau doi alergatori in cale brusc, din dreapta, ca m-am si speriat, nici nu vedeam refugiul.
Distantele
Eu am inregistrat traseul cu aplicatia Sports Traker, ce mi-a aratat diferente semnificative fata de datele oficiale ale competitiei. La Pestera spre exemplu, traseul arata 26 km, aplicatia mea arata 34 km. Totusi datele oficiale sunt cele ale competitiei, nu cele facute de mine.

Mihael Duca  - 2017  - Pestera - Bucegi




Despre eternul feminin
Am insotit doua alergatoare britanice de la Babele la Busteni, adica vreo 6 ore. Au vorbit continuu. Una din ele era epuizata, dar de vorbit avea energie.


Una dintre englezoaice


Despre altele
Bran e doar o sosea nationala ce leaga Trasilvania de Muntenia, e un trafic ca pe Magheru la o ora de varf. Am respirat gaze de esapament pana m-am inverzit.
Castelul Bran nu l-am vizitat, nu din lipsa de timp. Poate alta data.
Manusile. De cativa ani tot zic ca nu mai urc pe munte fara manusi impermeabile. Dar A FOST ULTIMA DATA.

Poate voi mai participa la Transylvania 100k.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...