vineri, 27 ianuarie 2017

Curieratul rapid, o bataie de joc

Curieratul nerapid, dar scump. O bataie de joc la adresa clientilor.
Cum se ingroapa afacerile online.

Nu stiu cum e prin alte localitati, dar in fundatura Hunedoara serviciile astea de curierat rapid sunt o bataie de joc.
Serviciul de curierat rapid ar trebui sa fie “door to door”, adica LA USA.
In realitatea umbli tu dupa ei, dupa curieri, prin oras sau la sediul lor.
Am patit-o de atatea ori incat nu mai cumpar de pe internet decat in situatia in care mi se trimit produsele prin Posta Romana.

Primesc de la curier un SMS cu informarea ca intre orele 10 – 17 voi fi cautat pentru a mi se aduce un colet. E bine, veti zice. E rau, pentru ca eu nu sunt pensionar sa pot sta intre 10 si 17 acasa, asteptand curierul.
Cum se petrece actiunea? Simplu. Curierul vine si eu nu sunt acasa. Atunci ma suna pe telefon: “Alooo, am adus coletul si nu sunteti acasa!”. Eu, ce sa zic? Zic si eu: “Alo, nu sunt acasa”. Urmeaza o replica inteligenta din partea curierului: “Si nu veniti sa-l luati?” Eu, daca sunt la serviciu zic: “Nu pot, pentru ca sunt la serviciu, dar nu veniti aici, unde sunt, sa mi-l aduceti?” Vine si replica pregatita: “Aaa, nu se poate ca eu trebuie sa merg in alta parte de aici, nu pot sa ma plimb prin oras...” Stau si ma gandesc, deci asa, nu poate sa-mi aduca coletul acolo unde sunt si intreb: “Pai, cum facem?” Si vine raspunsul intelept al curierului: “Veniti maine la sediu sa il ridicati”. Asa, deci. Intrebare: “De ce mai platesc serviciul de curierat rapid?”
Asta e intrebarea. “Pentru ce scot banii din buzunar?”
In loc sa platesc 25 de lei curierul rapid, mai bine platesc 5 lei la Posta Romana, ma duc la posta cand vreau, fara stres. Si cum se vede, mult mai ieftin.
Curierii astia rapizi - bag seama - isi plimba nevestele (ca de amante nu poate fi vorba) pe benzina firmei, de nu au benzina sa duca coletele acolo unde e clientul. Eu, cu Urgent – Cargus sau cum se mai numesc acum, mi-am luat teapa vietii, m-am dus dupa un colet la sediul firmei degeaba, pentru ca acolo nu era nimeni! Am batut la usa, am tras de usa, usa nimic. Am ajuns sa umblu dupa coletul meu de nebun prin oras, si sa si platesc pentru asta 25 de lei! Bueeey... nu s-a intalnit hotul cu prostu’. La fel functioneaza toate firmele, cei de la Fun Curier nici nu mi-au mai gasit un colet... 
Feriti-va de curieri... 

Afacerile online sunt distruse de curieri…










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cacatii de la liceul Traian Lalescu si Justitia EP. 14

  Justitia si cacatii de la liceul teoretic Traian Lalescu Hunedoara (14) `              EPISOD   14    SLUGILE CACATILOR dupa Gheorghe...